Müügitingimused
Veebipoe www.proposito.ee (edaspidi Proposito) omanik on Proposito OÜ (registrikood 11627727) asukohaga aadressil Laki 6, 10621 Tallinn, Estonia. Proposito veebipoe klienditeenindus ja info: E-R 10:00 - 16:00 e-mail info@proposito.eu / (+372)56201010.
Antud müügitingimused kehtivad www.proposito.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja Proposito vahel kaupade ostmisel.
Proposito jätab endale õiguse teha müügitingimustes kooskõlas seaduse normidega muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.proposito.ee .
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Proposito veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
1. Ostujuhend (kauba hind, kauba valimine, kasutajaks registreerimine, aadressi valik, transpordiviisi valik, maksmine)
2. Kauba kättetoimetamine
3. Kus meie kaupa reaalselt näha saab?
4. Eritellimused
5. Privaatsus ja turvalisus
6. Kauba tagastamine
7. Defektiga kauba tagastamine
8. Müüja õigused ja kohustused
1. Ostujuhend
1.1. Kauba hind
Kõigi Proposito veebipoe kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu 20%, kui seda nõuab seadusest tulenevalt toote märgistus.
Kauba hinnakujunduses järgime tootja poolt antud kohustuslikke või soovituslikke müügihindu.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Proposito vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Proposito jätab endale õiguse muuta veebipoe hindu eelnevalt Ostjat teavitamata.
Kauba hinnale lisandub transpordi hind. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist (vaata punkt 2). Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
PÜSIKLIENDISOODUSTUS
Proposito veebikeskkonnas www.proposito.ee salasõnaga kliendikonto teinud (registreerunud) Ostjale kehtib hinnasoodustus kuni -5%, mis rakendub automaatselt enda kontole sisse logides (Ostja näeb seejärel kõiki kaupu 5% soodsamalt). Lisaks püsisoodustusele on iga kuu valitud tooted püsiklientidele kuni 50% soodsamad tavahinnast. Infot kuu sooduspakkumiste kohta leiab Proposito e-poe kodulehelt.
1.2. Kauba valimine
Teave kauba kohta on esitatud Proposito veebipoes vahetult kauba juures.
Me müüme kontrollitud päritoluga sertifitseeritud kaupa ning kontrollime tooteid enne müüki panekut.
Valige sobiv kaubakategooria
Valige meelepärane toode ja sobiv kogus ning vajutage nuppu "Lisa ostukorvi"
Kui olete toodete lisamise lõpetanud, vajutage "Jätka ostu vormistamisega"
Kui Teil on ostukorv täidetud ja vajutate "Jätka ostu vormistamisega" nuppu, antakse Teile võimalus luua püsikliendi konto, osta külalisena või sisse logida juba registreerunud kasutajana.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ning ka makseviis (vt. punkt 1.4). Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse kogusumma.
Enne tellimuse esitamist saate ka kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
Enne "Tee tellimus" nupule vajutamist tuleb teha linnuke "Nõustun kasutustingimustega ja täidan neid" kasti.
Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.
Kasutajaks registreerumise ja tehtud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade koos arvega. Peale registreerumist saate "Minu konto" leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, sooduskupongide ja tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid.
Kui soovite saada e-mailile uudiskirja ning sooduspakkumisi, tehke oma andmeid sisestades linnuke "Telli uudisteleht" kasti või liituge uudiskirjaga www.proposito.ee avalehe alaosas. Uudiskirja saadetakse üks kord kuus, lisaks saadetakse ka maksimaalselt 2 kord kuus teavitus sooduskampaaniate kohta. Uudiskiri sisaldab aktuaalset ja huvitavat infot loodussäästliku ja tervisliku eluviisiga inimestele. Lisaks võib uudiskiri sisaldada kingituseks sooduskuponge, infot uute kaubamärkide ja uudistoodete kohta. Me ei vahenda klientidele teiste tootjate uudiskirju.
Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite mõne toote kohta lisainformatsiooni, kirjutage aadressile info@proposito.ee. Infopäringu juurde kirjutage Teid huvitava artikli nimetus ja kood. Vastame Teile hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.
Kauba valimisel palume pöörata tähelepanu kaupade mahule. Mõnikord võib pildil olev toode tunduda ekslikult suurem või väiksem kui tegelikkuses. Et vältida arusaamatusi, vaadake toote kirjelduses olevat mahtu ja/või kaalu ning veenduge enne tellimuse kinnitamist, et soovisite osta just sellist toodet.
1.3. Aadressi ja transpordiviisi valik
Peale enda andmete sisestamist palutakse Teil valida sobiv tarneviis. Saatmisviiside valikud ja hinnad kuvatakse Teile vastavalt Teie asukohamaale. Saate igal ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega (nt. kodu, töö, välisriik jne).
Eesti Vabariigi elanikel on valida erineva transporditeenuse vahel, üle terve maailma saadetakse kaubad kuller vahendusel. Lähemalt saate transpordiviisidest lugeda ostujuhendi punktides 2.
NB! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi, mis jäävad Ostja kanda. Kui märkate viga peale tellimuse vormistamist, kirjutage meile koheselt info@proposito.ee või helistage E-R 10:00-16:00 e-poe klienditeeninduse telefonil (+372) 56201010.
1.4. Maksmine
Kui soovite e-poes maksta kinkekaardiga, kirjutage meile aadressil info@proposito.ee
Peale transpordiviisi valimist saate valida endale sobivaima makseviisi. Teil on võimalik tasuda Swed-, SEB- ja LHV panga makselinkide kaudu; pangaülekandega; läbi PayPali konto või Visa/Mastercard (krediit)kaardiga.
Kasutades valikut "Pangaülekanne", võite tasuda mistahes pangast arve alusel. NB! Pangaülekandega tasumisel läheb tellimuse täitmisega kauem aega, kuna peame laekumist käsitsi pangast kontrollima. Kui soovite tellimuse postitamist kiirendada, siis peale ülekande sooritamist saatke maksekorraldus pdf formaadis meie e-mailile info@proposito.ee.
Andmed ülekande tegemiseks on märgitud tellimuse/arve vormil.
Väjaspool Eesti Vabariiki resideeruvad kliendid saavad mugavalt maksta Paypali konto kaudu, pangaülekandega või Visa/MasterCard (krediit)kaardiga.
Kauba müügilepinguga kohustub Proposito andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale. Ostja kohustub Proposito'le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Proposito pangakontole.
Kui Teie poolt välja valitud ja tasutud toode peaks mingil põhjusel laost otsas olema, siis teavitame Teid sellest esimesel võimalusel ning Teie vabal valikul:
1) pakume asemele samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet, ilma Teilt hinnavahet küsimata;
2) saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub, informeerides Teid eelnevalt uuest saabumisajast;
3) tagastame ostusumma (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
2. Kauba kättetoimetamine
Me saadame kaupa üle terve maailma! Kauba saatmiskulud kannab Ostja (v.a Eesti-sisesed tellimused pakiautomaatidesse, mis ületavad ilma saatmiskuluta 30€) ning vastav hinnainfo on kuvatud iga saatmisviisi juures.
Eesti-sisesed tellimused saabuvad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (see aeg võib pikeneda 6 tööpäevani, kui tegemist on mõne suurema kampaania ajal tehtud tellimusega). Võimalikest viivitustest teavitame Teid esimesel võimalusel. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud 7. päeval peale makse sooritamist, palun võtke meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.
Kauba komplekteerimist ja välja saatmist ei toimu laupäeviti ja pühapäeviti ning riigipühade ajal. Reede õhtul peale kella 16:00 tehtud tellimused saadetakse välja järgneval tööpäeval. Kehtib ka „Tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul.
Euroopas toimub kauba kohaletoimetamine 7-14 tööpäevaga, väljaspool Euroopat 28 päevaga.*
*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Proposito määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.
2.1. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires
2.1.1. SmartPOST
Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. SmartPOSTi pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud ka õhtuti. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST automaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks SmartPOSTi.
Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt kuni 2 tööpäeva.*
Hind: 2.99 EUR
*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Proposito määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.
Paki hoiutähtaeg automaadis on 7 päeva, seejärel tagastatakse see saatjale.
2.1.2. SmartKULLER
Teie tooted toimetatakse kohale viiel päeval nädalas (E-R) tellimisele järgneval päeval, kui tellimus on esitatud enne kella 16.00 (v.a laupäev, pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00, 17.00-21.00 või igal ajal) ja tellida kauba tööle või koju. Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise ajavahemik SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.
Hind: 4.80 EUR
2.1.3. Omniva
1) tähitud saadetis
Teie kaubad postitatakse kas tähtmaksikirjaga või tähitud postipakiga:
Tähtmaksikiri väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti saadetise saabumise kohta teade. Teate alusel väljastatakse saadetis saajale lähimast teatel näidatud postiasutusest.
Maksikirjana saadame kuni 2cm paksused pakid.
Tähitud postipakk toimetatakse Teie elukohajärgsesse postkontorisse. Paki saabumise kohta saadetakse Teile teatis postkasti. Üle 2cm paksune pakk saadetakse postipakina.
Kohaletoimetamise keskmine aeg on 2-5 tööpäeva.*
Hind: 3.10 EUR
*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Proposito määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.
Paki hoiutähtaeg postkontoris on 15 päeva, seejärel tagastatakse see saatjale.
2.1.4. Omniva pakiautomaat
Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. Omniva pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskuste juures ja on avatud ööpäev läbi. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Omniva pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi.
Kohaletoimetamise keskmine aeg on 2 tööpäeva.*
Hind: 2.99 EUR
*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Proposito määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.
Paki hoiutähtaeg automaadis on 7 päeva, seejärel tagastatakse see saatjale.
2.2. Kättetoimetamine mujal Euroopas ja teistes välisriikides
Toimetame kaubad tähitud saadetisena kõikidesse muudesse Euroopa ja teistesse riikidesse. Eestist saadame pakid välja Omnivaga, kes toimetab pakid sihtriigi postiasutusse.
Kaubad pannakse teele keskmiselt 4 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.
Teavitame klienti, kui kaup on teele saadetud. Saate oma paki jälgimiseks spetsiaalse koodi, millega saate jälgida paki liikumist lehelt www.omniva.ee.
Kohaletoimetamiseks kuluv aeg sõltub posti liikumise kiirusest. Täpsemat informatsiooni saadetise liikumise kiiruse kohta saab kohaliku postiettevõtte koduleheküljelt või Proposito e-poe klienditoelt (info@proposito.ee, +372 56201010 E-R 10.00-16.00). Keskmiselt peaks pakk jõudma Euroopas kohale 14 tööpäevaga, väljaspool Euroopat 28 päevaga.* (*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Proposito määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.)
Tellides kaupa väljaspoole Euroopa Liidu liikmesriike tuleb arvestada võimalusega, et kui tellimus ületab teatud summa, võib kaup kuuluda tollis maksustamise alla (vastavat infot maksuvaba piirmäära kohta saab iga riigi Maksu- ja Tolliameti või muu sarnase organisatsiooni, kes tegeleb maksustamisega, koduleheküljelt).
Välisriikidesse saatmise hind sõltub kauba kaalust. Programm arvestab välja postikulu vastavalt kauba kaalule.
Hetkel on transpordihinnad Euroopasse ja teistesse välisriikidesse fikseeritud paki kohta järgmiselt:
0-500g / 10.68€
500-1000g / 14.28€
1-2 kg / 17.89€
2-4kg / 21.48€
4-6 kg / 23.88€
3. Kus meie kaupa reaalselt näha saab?
Meie kaup on esitatud Eesti kettides. Kui on küsimusi kauba kohta palun kirjutage info@proposito.ee.
4. Eritellimused
Kui Ostja soovib tellida mõnda artiklit suuremas koguses – näiteks edasimüümiseks, firmakingitusteks või muudeks üritusteks, siis tuleb ühendust võtta meiega - info@proposito.ee. Teeme Teile parima võimaliku hinnapakkumise.
5. Privaatsus ja turvalisus
Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Proposito kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Proposito edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Proposito saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on avaldanud soovi otsepostituse teadete saamiseks (oma andmeid sisestades teinud linnukese lahtrisse "Telli uudisteleht" või liitunud uudiskirja saajatega Proposito veebilehe ülaosas). Ostjal on igal ajal võimalik oma kliendikonto ja info Proposito andmebaasist kustutada ning loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest. Selle jaoks kirjutage meile aadressil info@proposito.ee
6. Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus Proposito veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@proposito.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse tüüpvormi leiab siit: taganemisavaldus
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Proposito'l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Ostjal puudub taganemisõigus toodete osas, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt. vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Proposito tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud (muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud). Proposito kannab Ostja poolt tasutud summa tagasi samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud (nt. transpordifirma tšekk), sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Proposito pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Proposito Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
7. Defektiga kauba tagastamine
Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduste eest.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt nädala jooksul Proposito poole, saates e-kirja aadressile info@proposito.ee või helistades E-R 10:00 - 16:00 telefonil: (+372) 56 201010
Puuduse ilmnemisel tuleb:
Teha pakendist ja tootest pilt
Saata pildid ja kirjeldus puuduse kohta e-kirjaga aadressile info@proposito.ee
Märkida avalduses ära oma kontaktandmed
Kui Proposito veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Proposito vastutab, parandab või asendab Proposito puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Proposito ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Proposito vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
8. Müüja õigused ja kohustused
Müüja võib teha Proposito veebipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud 7 päeva jooksul peale tellimuse esitamist (vaata ostujuhendi "Maksmine" osa).
Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutunud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame makstud raha hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Proposito'st mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
Proposito ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.
Kui Ostjal on Proposito veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@proposito.ee või helistada telefonil (+372) 56201010 (E-R 10:00-16:00).
Kui Ostja ja Proposito ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Proposito vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Soovime Sulle ilusaid oste ning võta meiega julgelt ühendust, kui tekkis küsimusi!
Sinu Proposito